lördag 23 maj 2009

I mitt vardagsrum Det var länge sedan det kom några inredningsbilder, så därför kör jag ett stort race på samma gång! Alla behöver en skyddsängel ibland, och den här håller ett öga på oss från ett av fönstret där jag hängt den på gardinstången
En ny lampett som ännu inte fått någon plats
Just nu är pion min älsklingsblomma, köpte en bukett i början av veckan och den står fortfarande lika fint. Doftar gör den också, mmm
Min gripsholmsfåtölj som jag fick av min familj i 25-års present har fått nya kläder. Lite ovant att se den i helvitt, den har alltid varit blå och vitrutig, men jag är jättenöjd med resultatet! Tack för hjälpen All in wood som sydde ny klädsel för en riktigt rimlig summa, och tack mamma som hjälpte mig att få den på plats
Armstödet Idag slog jag till på en kudde som jag spanat på länge. En inredningsbutik i stan hade rea, och även om det inte gjorde så står skillnad på prislappen så kunde jag inte låta bli Igår var vi förresten på Stockholm Quality Outlet i Barkarby, men det blev bara ett endaste inköp trots att Himla öppnat en butik och PoP, Peak och Boomerang finns på området. Plånboken blev glad, dock! Nu väntar en stor hög med tvätt. Mindre kul sysselsättning en lördagskväll, men så himla skönt när det är gjort! Kram på er och må så gott!

Inga kommentarer: