fredag 6 februari 2009

Vår goa buskille! Tänk att det närmar sig ettårsdag! (ja, treårsdag med för den delen, men den första födelsedagen är verkligen speciell!) Såhär såg Philip ut igår eftermiddag. Någonting var annorlunda, han såg så stor ut - kanske för att jag tog av haklappen? Den har han ALLTID på sig, annars blir han dyngsur på nolltid. Dels så dreglar han fortfarande väldigt mycket, och dels så sprutar det ju när man leker med sina bilar och säger "brrrrrrrrrrrmmm" Plötsligt finns det hur mycket fina pojkkläder som helst, något jag nojade lite för innan han föddes. Min skräck var att det bara skulle finnas mörka dystra färger och brunt, men framför allt Kapp Ahl och Lindex har gjort mig glatt överraskad! H&M's bebisavdelning däremot kan man ju ta och skrota... Blåmärken lite varstans.
När vi inne på blått så måste jag bara påtala hans fina ögon. Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små...
Lite "pappa-Åberg" över frisyren :-) Kram!

1 kommentar:

MammasRussin sa...

Goa unge! Jag håller med, han ser STOR ut! Supersnygg tröja.....undra var du hittat den?! Lindex eller Kappahl :-)
Förresten har du sett Meandi:s vårkollektion? Finns en del najsiga saker som jag ska köpa på nästa party :-)
Ha en mysig helg!
KRAMIS