fredag 27 februari 2009

Pyjamasfår och prinsesstårta! Imorse skulle jag och barnen bada, men det blev en kylig upplevelse för av någon anledning fanns inget varmvatten. Snabbt upp och sen iväg till kupolen i det fina vädret! T konstaterade att kupolen ser ut som en prinsesstårta fast i vitt :-) Passande nog så fick jag ett sms på väg dit om 30% på hela köpet på Lidex. Hurra! T som har namnsdag imorgon på Mariadagen valde en prinsessklänning och jag passade på att komplettera med lite dagiskläder, överdragsbyxor och annat. Hurra igen! Gav mig in på mission impossible - äta själv med två små barn på McDonalds i sportlovsrusning med syskonvagn och klädkassar! När maten äntligen kommit (jag måste specialbeställa min mat och T gillar absolut inte ketchup så man måste vänta lite på vår mat) så fanns ingen sittplats. Ingen hit när man kommer där med hela sitt ekipage. Men det gick jättebra till slut och barnen har skött sig så himla bra, bara glada miner trots att det borde ha varit lite långtråkigt till slut. Barnen har varsitt pyjamasfår från Sia Kupolen i grönt, vitt och rosa :-) Från Pyssel & Trams. Kramkram!

Inga kommentarer: