torsdag 18 december 2008

Nyheter på Thildas rum! Hej allesammans! Idag visar jag lite bilder på Thildas bokhylla, eller rättare sagt på de nya askarna som vi köpt och lagt ovanpå. Hon har extremt lite förvaringsutrymmen på sitt rum, så där får man försöka knöka in det som går. Ljusslinga som ger mysbelysning
De söta askarna rymmer numera plastiga fulingar som Barbie och hennes tillbehör, smurfar och annat skoj :-) Till höger ser ni Tildatavlan som min svärmor broderat och jag målat. Teamwork! Tänk bort den gula tapeten som jag alltid tjatar om, hihi. Idag vill jag ge en extra kram till alla mina nära och kära som betyder så mycket för mig. Jag inser att jag är oerhört lyckligt lottad som har alla er. Så - tack!! Kramkram!

2 kommentarer:

Kellis sa...

Fuling där!!! Förvånad känner jag igen en viss fru B-B:s stil på paketet, men tänkte att nej, vi skulle ju inte köpa något till barnen... Känner mig lite dum nu, har ju inte skickat något till dina barn... Men tack ändå! Isaac ska abselut få det på julaftonsmorgon! *KRAM*

Tin sa...

Å vad fint du gjort med de söta askarna!
Fin blogg du har också!!! :D
Kram Tin