onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!! Hej alla, det var länge sen! Har varit "lite bortrest" men nu är vi hemma igen. Tänkte dela med mig av lite bilder från julafton, trots att det är en vecka för sent ;-)
På julaftons morgon så gjorde vi slag i saken och åkte till plättis. Gissa om det var uppskattat? Det gäller att passa på när det finns snö! Och det var skönt med frisk luft i och med att resten av dagen är ganska hektisk... Stackars Philip hann somna i bilen på väg dit, men var ändå på gott humör i backen. Världens finaste barn!
Philips första julafton!
Thilda har Bamsen med sig, som vanligt. Inatt har hon faktiskt sovit utan honom för första gången, för jag hade inte tänkt mig för utan stoppat allihop (hon har flera) i tvättmaskinen samtidigt. Gissa om det var svårt att somna, men lyckan var å andra sidan total imorse när allihop var rena och torra! Nu ska vi umgås lite med familjen, kram på er och hoppas att alla får en härlig kväll utan smällare...!

2 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Kika in hos mig. Jag har gjort lite reklam för er om du scrollar ner några inlägg ;)

Marit

Marits vita skrin sa...

Maxen tittade på Thilda nyss på datorn och frågade
-vem är hon mamma, hon är söt.

Vad gulliga dom är barnen.

Kram