fredag 1 februari 2008

Helgen är här!

Besöket hos barnmorskan gick bra så när som på att vi hade tid klockan nio, tio över kommer bm insläntrandes med jackan på och jag muttrar till M att det är väl ett jäkla sätt att komma till jobbet efter utsatt tid. Morr. Väntade 20 minuter, muttrade lite till och sen får vi se hur hon går igen - med jacka och allt. Blev så snopna att vi inte kom oss för att springa efter henne, men M jagar fatt på en annan bm och frågar vad som hänt. Till slut fick vi i alla fall träffa en annan. Suck. Vi har fått vänta varenda gång vi ska till henne, i genomsnitt säkert 40 minuter per gång. Det är lite trökigt när man vet att M ska iväg till jobbet, idag skulle han till Säter och då går ju liksom halva dagen. Hur som helst, bebisen verkar ligga med huvudet ner i alla fall, tvärsemot sin storasyster som hade huvudet upp och fötterna ner från början :-)



Målade färdigt hyllplanen i morse och är jättenöjd med resultatet. Fick en vit ranunkel av mamma häromdagen, en fuskis, tydligen ska den där blomman vara väldigt svårskött och då är den ingenting för mig.



Spegeln är färdig och på plats! Lägger även in ett foto på en av 2006 års julklappar, söta nallen från Steninge Slott.

I morgon kör jag igång med spegeln jag fick av Lina, samt Thildas fåtölj från Ikea som jag och mamma pimpat lite.

Kramar!

1 kommentar:

Lina sa...

Lycka till! Hoppas att den passar någonstans;)

Kram!