onsdag 13 februari 2008

Hejsan!

Så har det hunnit bli den 13:e februari, och i morgon fyller vår lilla flicka två år. Inte klokt vad tiden går fort (när man har roligt, för det tycker jag att jag har rätt ofta :-) och speciellt sedan Thilda kom!) Tänk att hon som nyss var en bebis själv ska bli storasyster. Hjälp!



Nu är i alla fall pallarna färdiga, men jag visar bara den ena, den som inte är med på bild fick bli helvit utan dekoration. Inte så spännande alltså.



På pallen har jag satt en glad giraff från en förpackning med wallies som jag fick av min syster när jag var gravid med Thilda. Den söta ankan kommer från samma kit, den sitter på väggen ovanför skötbädden.



På en liten krok hänger ett par söta tossor som Thildas farmor virkade till henne när hon var liten.



Idag när jag och mamma var och kikade på tyg som hastigast så fick jag ögonen på detta söta får från Maileg. Jag funderar skarpt på att låta den bli en BB-kompis till bebisen!

Nu ska jag tassa runt och fixa det sista med paketen så att vi kan dra igång och sjunga i morgon bitti. Hos oss sjunger vi "Vad är det för en dag?" så om ni hör något som ekar på morgonkvisten så är det bara vi :-)

Kram!

4 kommentarer:

Kellis sa...

*lyssnar skarpt*

"Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Det är ingen vanlig dag, för det är Thildas födelsedag hurra hurra hurra!"

Grattis till lilla-stora tjejen från oss i Piteå!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Stort grattis på 2års dagen och en massa kramar på alla <3 dag!! Hoppas ni får en mysig dag kram madde

Hanna sa...

Pallen blev jättefin. Där kan storasyster stå och hjälpa till med bebben. Mysigt! Kram Hanna

Lina sa...

Stor grattiskram till Thildavilda (inte för att hon är så himla vild vad jag vet..) Jag dyker upp med en liten present imorgon, idag blev jag kvar på jobbet till efter kl.18 så det kändes lite för sent...