måndag 4 februari 2008

Hejhej!

Dagen började helt fel med att mannen i huset inte väckte mig som utlovat så därför hann jag inte måla, och tiden har bara sprungit ifrån mig hela dagen. Nu är det dags att stoppa lilla fröken i säng, så jag lär inte kunna göra det nu heller, nu är rummet nämligen upptaget av M som målar väggar. Så jag får bita ihop och låta bli att måla idag. Tidig uppstigning i morgon i stället med andra ord.

Inget Koffert blidde det heller, de hade visst stängt på måndagar. Inte min dag idag!



Har faktiskt tagit några nya kort idag men jag ids inte tanka ur dem. Bjussar på dem i morgon i stället! Tills vidare får ni njuta av det söta rosettkrönet till Thildas säng, ett impulsköp från Gruvgatan 13. Har säkert visat det tidigare men det tål att tittas på igen tycker jag.

Kram!

Inga kommentarer: