måndag 10 december 2007

Tänk om...

...det såg ut såhär! Nu är jag i farten igen. Förlåt! Jag skulle ju inte gnälla över vädret! Jag brukar inte göra det. Faktiskt.


Nu har jag ringt Folktandvården. På fredag får vi komma dit så de får titta på tanden. Frågan är hur villig hon är att gapa...? Än mindre om de ska slipa lite? Nåväl. Vore skönt om någon tittade lite så att det inte är en stor flis som är av på baksidan eller vad det nu skulle kunna vara.



Tänk att det faktiskt snart är jul! Jag som knappt köpt en enda julklapp, bara några till Thilda men hon är ju lätt. Känner på mig att det kommer bli stressigt i år också. Min syster har ringt mig flera gånger under helgen, så jag misstänker att hon snart är färdig? Marie - vad önskar sig dina barn?

Kram och ha en bra dag!

Inga kommentarer: