lördag 29 december 2007

Tankar om golv och lite annat

Nu är väggarna färdigmålade! Hurra!
Idag har jag inte sovit alls på eftermiddagen, utan har ägnat tiden åt att kika på gamla tidningsurklipp som jag sparat av olika anledningar. Hann inte titta igenom alla, men tänkte lägga ut några favvisar här. Bilderna är fotograferade från tidiningar så kvalitén kanske inte är den bästa. Vad tycks?



Inte så illa va?



Otroligt vackert golv! Precis såhär vill jag ha det!



Vi har i princip bestämt oss för att byta kökshandtag till dessa pluppar och skålformade.



Snälla, rara svärmor Maggan - om du någon gång får lust att brodera men inte vet vad så kommer här ett hett tips! Home sweet home i beige text (mer användbart än rött) på vita örngott. Jag fyller år i augusti *blink*



Någon som har en söt och enkel plåtburk till övers? Visst ser det inspirerande ut?!

1 kommentar:

ull och betong sa...

Hej Anna!
Tack, tack. Jag det är kul när släkten växer.
Åh vad det kommer att bli fint i ert kök. Skulle nog passa med en betonglampett där. Ha, ha
Vi ska också måla om i köket. Har just nu lika gula väggar som ni just har målat över. Den är jag trött på kan jag lova.
Din blogg är jättemysig. Jag brukar kika in och hämta lite inspiration.
Kram Anette