söndag 16 december 2007

Söndag kväll...

...och inte mycket har blivit gjort idag. Städat lite, men knappast grundligt. Retfullt! Hade velat göra det såhär innan jul. Tidningsstället är i alla fall uppe, alltid något. Och jag hann prata i telefon med Lisa (välkommen hit som läsare, kompis!) Borde stryka tvätt, vattna, och ringa min syster. Får se vad klockan blir! Nu kommer de utlovade bilderna från gårdagens Stockholmsresa. Vad tycks?



Tidningsställ från Hans Mikaels.



På lagom avstånd från soffan kan man alltid nå sin favorittidning!



Man kan aldrig få för många ljuslyktor...



...inte doftljus heller för den delen!



Dörrkrans från Koffert och lite smygreklam för min farbrors firma :-)



Utemöblerna är inte nya, egentligen ska de ha ett skydd över sig, men det gick sönder. Måste köpa nytt. Om man förstorar bilden så kanske man ser man det fina gnistrande täcket som lagt sig över?

Trevlig kväll - och grattis på födelsedagen Svärfar Stene! :-)

1 kommentar:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Åå tidningstället gillade jag verkligen, hade passat våra möbler! Såg att du fann sån lykta jag har oxå ;)
Hoppas du hade det mysigt i sthlm, måste ta mig dit snart!

kram madde