måndag 31 december 2007

Gott nytt kök! :-)



Gissa vem som är nöjd? Ojoj, det är härligt när det blir precis som man tänkt sig! Bordet ska förstås också målas, och soffan kanske ska göras om lite. Men det hör till nästa veckas projekt *blink* Jag tror att vi ska prova med lite högre golvsockel denna gång, den gamla var så ful och sned. Får se vad Matte tycker om den saken...han är ganska trött på mina idéer just nu om man säger så ;-)



Idag när jag var på kupolen hade de rea på detta underbara porslin från Villeroy & Boch. Tänk er lite varm choklad med vispgrädde efter att ha varit i pulkabacken en kylig vintereftermiddag!



Denna ljusslinga har jag dreglat lite över under hösten, men jag tyckte att den var för dyr. Men så hittade jag den i fyndlådan för klart överkomliga 49 riksdaler. Söt va?

Vill avsluta med att önska alla ett riktigt Gott nytt år! Och snälla ni - strunta i smällarna i år. Tänk på alla djur. Melker är rädd i flera dagar omkring nyårsafton...Matte ska ut och åka bil med honom vid tolvslaget och jag och Thilda ska vara hos mormor och morfar.
Har ni några nyårslöften förresten? Själv hade jag tänkt gå ner några kilo i vikt, jag hoppas att några av dem försvinner självmant i februari *ler* Det ska bli ett spännande år, välkommen till oss lilla bebis! Det ska bli så roligt att lära känna dig!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vilket vackert kök! Jag förstår att ni är nöjda!
Vi nyårsfirade i Falun sjöng en massa singstar bla. Kul! Gott Nytt 2008! Kraaaam

Anonym sa...

Åh vad fint köket blev! /Lisa S