fredag 7 december 2007

Det regnar och det är december

...så himla onödigt! Jag vet att det är bortkastad energi att gnälla över sånt som man inte kan påverka, men ändå. M badade vovven igår, så han är så snövit och fin. Gissa hur han kommer se ut efter första promenaden? Vovven alltså. M kommer nog bara se lite tröttare och lite surare ut *blink*

Vi tittar på nåt roligare i stället - mitt nya fat! Tyvärr så är inte bilden riktigt rättvis, går ju knappt att se vad det står. Ni som känner mig får hoppas på att bli bjudna på något från det någon gång i stället! Ni andra får gå in och hälsa på hos Min lilla vita vrå, för det var hon som tipsade mig! Hon har bättre bilder för dem som är nyfikna.



Lägger även in en bild på ett av mina absoluta favorithjärtan. Fick det i julklapp av min syster för ett par år sedan, underbart! Det passar överallt. Visst blir man glad när man ser det? Plötsligt känns regnet lite lättare. I alla fall just nu.
Håller tummarna benhårt för min pappa som opereras idag, tänker på dig pappsen och hoppas att allt går bra! Kram på er alla!

Ps. Thias - jag har namnsdag på söndag. Jag önskar mig en vit trapp. BARA det! Inget annat! Ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju en supermysig blogg, klart jag måste följa den! Trevlig helg! Kram Ulltussen